
Laatste tickets voor Krembassy 2025 verdeeld
ma 23 juni 2025 TwenterandOp zaterdag 21 juni werd de laatste plek voor het hoofdtoernooi van de Krembassy 2025 verdeeld via een spannende playoff, waaraan acht uitgenodigde spelers deelnamen. Na een poulefase wisten onder meer Alberto Ardesch, Daniel Lambers, Joey de Jong en Jesse Mulder zich te plaatsen voor de knock-outfase. In de halve finales trok Daniel nipt aan het langste eind tegen Alberto, terwijl Joey overtuigend van Jesse won. In de finale liet Joey geen twijfel bestaan over zijn vorm: met een overtuigende 6-1 zege op Daniel verzekerde hij zich van de laatste startplek. Krembassy 2025 kan nu echt beginnen, van 3 tot en met 13 juli.
Een dag later, op zondag 22 juni, streden tien dames om de laatste vier tickets voor het damestoernooi. Na een pittige poulefase en zinderende knock-outrondes, waren het Megan Lucas, Melanie Jongbloed, Feranie Sjah en Emmely Nijeboer die zich uiteindelijk wisten te plaatsen. Megan toonde zich de sterkste van het veld en versloeg Melanie in de finale met 3-1. In de strijd om plek drie versloeg Feranie haar tegenstander Emmely met 2-0. Krembassy 2025 belooft met deze laatste toevoegingen weer een toernooi vol talent en spanning te worden.







