Afbeelding

Ashwin Manuhutu, Rutger Etten en Gersom Klok langer bij HHC Hardenberg

di 1 maart 2022 Hardenberg

HHC Hardenberg heeft opnieuw de contracten van drie spelers verlengd. Ashwin Manuhutu, Rutger Etten en Gersom Klok spelen ook komend seizoen in het eerste elftal van de tweededivisionist.

Manuhutu speelt nu zijn negende seizoen bij HHC, Etten speelt sinds begin 2019 in het oranje-zwart en Klok zit, met een tussenstop bij FC Emmen, acht jaar bij de vereniging.

“Ashwin Manuhutu, Rutger Etten en Gersom Klok zijn vaste waarden in ons elftal. Hun ervaring en inzet kunnen we goed gebruiken. We zijn dan ook blij dat zij komend seizoen ook in het shirt van HHC Hardenberg zullen spelen”, aldus Gert Heerkes, technisch manager van de club.

Afbeelding
De Fiets4daagse gaat weer van start Hardenberg 22 minuten geleden
Groot gat in dak na blikseminslag, afgedekt met plastic
Blikseminslag veroorzaakt dakbrand in woning in Baalder Hardenberg 4 uur geleden
Hervormde kerk aan de Brink te Den Ham
Klein concert in den Ham Twenterand 5 uur geleden
Afbeelding
Loshangende takken zorgen voor wegafsluiting in Dedemsvaart Hardenberg 5 uur geleden
Afbeelding
Landelijke Open Imkerijdagen in Ommen: neem een kijkje in de wereld van de honingbij Ommen gisteren
Digitale krant

Agenda

Meer Agenda