Afbeelding

Inwoners smullen van Koningsbrunch

ma 28 april 2025 Twenterand

Op Koningsdag 2025 genoten ruim 220 inwoners van Westerhaar-Vriezenveensewijk van een heerlijk koningsmaal tijdens de Koningsbrunch, die gratis werd aangeboden door Kulturhus de Klaampe, AZB, Oranjevereniging en Plaatselijk Belang aan alle inwoners van het tweelingdorp.Een mooie traditie die voor de tweede keer plaatsvond. 

Jong en oud schoven gezellig aan en genoten zichtbaar van het lekkere eten en het samenzijn. Ook burgemeester en wethouders van de gemeente Twenterand waren aanwezig tijdens de Koningsbrunch, die plaatsvond na het hijsen van de vlag.  

Veel positieve reacties heeft de organisatie mogen ontvangen over dit mooie initiatief, waarbij verbinding, samenwerking en saamhorigheid hoog in het vaandel staan. De organisatie bedankt alle aanwezigen voor hun komst en kijkt alvast uit naar de derde editie. 

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Uitnodiging Zomermarkt
Draai mee aan het Rad van Fortuin tijdens het Zomerfestival van CNS Ommerkanaal! Nieuws Ingezonden 7 uur geleden
Wij wachten op u
Bezoekers middag bij `t Olde Manegepeerd Nieuws Ingezonden 12 uur geleden
Afbeelding
Open Tuinen en dat bij te mooi weer Hardenberg 14 uur geleden
Afbeelding
Rabobank helpt mee aan opleiding schippers vechtzompen Hardenberg 15 uur geleden
Afbeelding
Geslaagd Yogafestival Hardenberg 15 uur geleden
Digitale krant

Agenda

Meer Agenda