
Wie wordt de Maestro van Beerzerveld?
za 8 juli 2023 Ommen IngezondenMuziekvereniging “De Broederband” uit Beerzerveld organiseert op zaterdag 15 juli, vanaf 20.30 uur, een Maestro concert. Drie lokale bekenden zullen gaan strijden om de titel als Maestro tijdens een gezellige avond bij HCR Beerzerveld (Geert).
De lokale bekenden Herman Hutten, Leonard Koningswijk en Eduard Bouwhuis zijn de Maestro’s deze avond. Zij zullen elk, samen met het fanfare orkest, een verplicht werk en een muziekstuk naar keuze ten gehore brengen. Een jury zal uiteindelijk beslissen wie de fel begeerde titel van Maestro van Beerzerveld krijgt.
U bent van harte welkom om vanaf 20.15u binnen te lopen. De avond wordt aan elkaar gepraat door Herman Potgieter en aansluitend aan het concert zal Tiz’Nix de muzikale avond nog even voortzetten.






