
Brandweervrijwilligers Hulzebosch en Breukelman nemen afscheid van post Gramsbergen
zo 21 juni 2026 Ingezonden IngezondenGRAMSBERGEN – Tijdens een bijzonder moment dit weekend hebben twee ervaren brandweervrijwilligers afscheid genomen van de brandweerpost Gramsbergen. Gerrit Jan Hulzebosch beëindigde na maar liefst 40 jaar zijn actieve loopbaan als brandweervrijwilliger. Ook Gerrit Breukelman nam afscheid na 26 jaar trouwe dienst.
Als blijk van waardering voor hun jarenlange inzet voor de veiligheid van de inwoners van Gramsbergen en omgeving kregen beide vrijwilligers uit handen van burgemeester Offinga de bijbehorende versierselen opgespeld.
De brandweer kijkt met grote waardering terug op de inzet, betrokkenheid en het vakmanschap van beide mannen en bedankt hen voor hun jarenlange toewijding aan het brandweervak.





