
Zonnebloem houdt nieuwjaarsreceptie
wo 22 januari 2025 HardenbergDinsdagmiddag 22 januari hield de Zonnebloem Bergentheim e.o. haar Nieuwjaars middag. Na een warm welkom door de voorzitter aan de gasten werd de middag geopend. Eerst werd er aandacht besteed aan de mensen die voor het eerst aanwezig waren, daarna werden de nieuwe vrijwilligers genoemd, tenslotte was er een moment om de mensen die overleden waren te gedenken, gevolgd door een moment van stilte.
Tot grote verrassing van de voorzitter was er een huldiging, hij was namelijk tien jaar voorzitter van de afdeling. De penningmeester had hierin het voortouw genomen. Er werd een filmpje getoond ‘5 minuten uit het leven van de voorzitter’. Daarin bleek dat Wim Lamberink heel veel energie steekt om de afdeling ‘levendig’ te houden. Wim werd groots bedankt voor zijn inzet en vrije tijd. De hoop is dan ook dat Wim nog lang doorgaat. Ondanks dat de vereniging alleen maar oog heeft voor 10 of 25 jaar, werd Gerrie Benjamins bedankt voor 20 jaar inzet, beiden werden verrast met een mooie bos bloemen en een oorkonde. De middag werd verder doorgezet in een gezellige sfeer en een mooie presentatie door de heer Veneman uit Bruchterveld. Hij had allemaal foto’s en filmpjes gemaakt van de omgeving en afdeling, waarin voor ieder een stukje herkenning zat.












