Afbeelding
Gert Stegeman

Renault Kangoo belandt in sloot bij Slagharen, twee inzittenden naar ziekenhuis

di 29 november 2022 Hardenberg

Hulpdiensten moesten dinsdagmorgen uitrukken voor een ongeval op de Knappersveldweg bij Slagharen.

Ter plaatse bleek een Renault Kangoo van de weg te zijn geraakt bij een éénzijdig ongeval. De auto is in een sloot naast de weg terecht gekomen. In de auto zaten een man en een vrouw die de Telegraaf bezorgden. Beiden zijn ter plaatse door ambulancepersoneel nagekeken waarna ze allebei naar het ziekenhuis zijn gebracht. De man had nekklachten de vrouw pijn op de borst.

De auto zal door een berger uit de sloot worden gehaald. Vermoedelijk krijgen een aantal abonnees in de omgeving vandaag geen Telegraaf in de brievenbus.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De Fiets4daagse gaat weer van start Hardenberg 1 uur geleden
Groot gat in dak na blikseminslag, afgedekt met plastic
Blikseminslag veroorzaakt dakbrand in woning in Baalder Hardenberg 5 uur geleden
Hervormde kerk aan de Brink te Den Ham
Klein concert in den Ham Twenterand 6 uur geleden
Afbeelding
Loshangende takken zorgen voor wegafsluiting in Dedemsvaart Hardenberg 6 uur geleden
Afbeelding
Landelijke Open Imkerijdagen in Ommen: neem een kijkje in de wereld van de honingbij Ommen 27 jun, 15:25
Digitale krant

Agenda

Meer Agenda