Doe mee aan het NK Tegelwippen
Doe mee aan het NK Tegelwippen De Toren

Doe mee aan het NK Tegelwippen

di 13 april 2021 Hardenberg

Hillie Wanning uit Slagharen doet mee aan het NK Tegelwippen. Van 30 maart tot 30 september speelt heel Nederland het NK Tegelwippen. Maak Nederland groener: doe mee aan het NK Tegelwippen! Met zoveel mogelijk tegels eruit Nederland groener maken. Dat is het doel van het NK Tegelwippen 2021.


Het doel is om samen Nederland een stukje groener te maken op een leuke en ludieke manier. De gemeente die de meeste tegels wipt, wint de prestigieuze Gouden Tegel. Inwoners maken elke maand kans om de Wipper van de maand te worden. Veel gemeenten hebben zich al aangemeld. Zo nemen dit jaar gemeenten over het hele land het tegen elkaar op. Om het eerlijk te houden en te voorkomen dat de gemeente met de meeste inwoners wint, wordt het aantal gewipte tegels gedeeld door het aantal inwoners van de gemeente.
Tegel eruit, plantje erinBedenk alvast waar jij in en om het huis je tegels kunt ruilen voor een stuk groen. In je voor- of achtertuin? Heb je geen tuin? Maak dan een geveltuin! Iedereen kan meedoen door tegels te vervangen voor groen in zijn eigen (gevel)tuin. Meer informatie op nk-tegelwippen.nl/meedoen.

Afbeelding
De Fiets4daagse gaat weer van start Hardenberg 1 uur geleden
Groot gat in dak na blikseminslag, afgedekt met plastic
Blikseminslag veroorzaakt dakbrand in woning in Baalder Hardenberg 5 uur geleden
Hervormde kerk aan de Brink te Den Ham
Klein concert in den Ham Twenterand 6 uur geleden
Afbeelding
Loshangende takken zorgen voor wegafsluiting in Dedemsvaart Hardenberg 6 uur geleden
Afbeelding
Landelijke Open Imkerijdagen in Ommen: neem een kijkje in de wereld van de honingbij Ommen 27 jun, 15:25
Digitale krant

Agenda

Meer Agenda