
Lezer aan het woord
do 12 juni 2025 HardenbergBeste chauffeur
Hoop dat je dit berichtje leest en dan wel een keer over nadenkt over je handelswijze. Ik zag je rijden in een vrachtauto van een groot transportbedrijf uit Dedemsvaart. Achter en voor je reden ook twee collega’s van jou. Het was woensdag 11-6-25, rond de klok van 17.05 in Slagharen toen je de rotonde opreed, komende vanaf Hardenberg richting Dedemsvaart, met je telefoon in de hand op de rotonde rijden. Was net die morgen met mijn neef naar zijn ouders geweest. Vader ligt in Almelo en moeder in Vriezeveen. Hij kan niet rijden, omdat hij moest uitwijken voor een chauffeur die ook aan het bellen was in de auto en hij met zijn motor uit moest wijken en ten val kwam. Hij heeft zijn duim gebroken waardoor die erg is opgezet en niet kan schakelen. De dader is door gereden. Voor hetzelfde geval had het anders kunnen aflopen. Denk je eens in dat je ouders, je echtgenoot of je kinderen dit kan/zou overkomen, omdat je zo nodig moest bellen. Zie hier ook in Slagharen, dat ouders die hun kinderen met de auto naar school brengen ook nog telefoneren in hun auto. Dus bezint voor ge in de auto aan telefoneren begint.
Hillie Waning Vos
Slagharen








